چهارشنبه ۰۱ آبان ۹۸ | ۱۵:۰۵ ۱۲۳ بازديد
ترفند فروشگاه هاي بزرگ كه باعث فروش بيشتر مي شود هنگام خريدهاي زياد و كلي مثلا خريد شب عيد يا تعطيلات آخرهفته، مراقب استراتژي و ترفند روانشناسي فروشنده ها باشيد. معمولا فروشنده ها سعي ميكنند شما را به ولخرجي وادارند و براي اينكه در دام آنهانيفتيد ب..
بازاريابي عصبي چيست؟ (Neuromarketing) بازاريابي عصبي اخيرا مورد توجه فراواني قرار گرفته است. اين علم جديد تلفيق دو علم بازاريابي و عصبشناسي است. بازاريابي عصبي درك عملكرد مغز بدون وارد شدن در جزئيات پيچيده آن است تا از آن براي بهبود عمليات بازارياب..
ميلياردرها چگونه ميلياردر شده اند و چگونه فكر مي كنند؟ اغلب انسانها فكر ميكنند كه زندگي راحت و بيدردسر بهترين زندگي است و نام آن را آرامش ميگذارند! غافل از اينكه آنها تصوّر غلطي از آرامش دارند. آرامش در ذهن است؛ خواه مسئلهاي داشته باشيم، خواه..
اگر ميليونر نيستيد اميدتان را براي اينكه روزي تبديل به يك ميليونر شويد از دست ندهيد. موانع موجود براي ميليونر بودنتان را يادداشت كنيد و آنها را كنار بزنيد، حتي افراد معمولي هم ميتوانند با ايجاد تغيير درآمد ميليوني كسب كنند. (بيشتر…)
مهم ترين سرمايه زندگي من، تلاش براي تقويت باورهاي قدرتمند كننده اي است كه از طريق درك بهتر قوانين جهان و تلاش ذهني بيشتر، براي كنترل ذهنم، ساخته ام. باورهايي كه كنترل تمام اتفاقات زندگي ام را در دست خودم قرار داده است. در حاليكه كنترل زندگي اكثر آد..
فرق بين فروشنده حرفهاي و آماتور 1) آماتور كاتالوگ ميدهد حرفهاي نمونه محصول و اينكه احساسش را بيان ميكند 2) آماتور ميگويد چي بفروشم (بيشتر…)
تفاوتهاي ميليوني بين ثروتمندان و فقرا در آيندهاي نزديك جهان سهطبقهاي به جهان دوطبقهاي تبديل خواهد شد ولازم است كه ما از همين حالا به فكرآينده باشيم تا قبل از حذف شدن جايگاههايمان، جايگاه بهتري به دست بياوريم. در وضعيت فعلي، انسانها به سه گرو..
اگر امكانش براي شما وجود دارد، بگذاريد مشتري طعم محصول يا خدمات شما را بچشد! وقتي محصول A شما در دستتان است، مشتري حس چندان خوبي نسبت به محصول A ندارد. اما وقتي آن را به مدت محدود استفاده مي كند، محصول فقط A ناميده نمي شود. بلكه محصول A آن مشتري است!..
افراد شايسته و با استعداد فراواني در جهان وجود دارند؛ اما به دليل فقدان مربي يا راهنمايي دلسوز و كاربلد، اين سرمايه هاي ارزشمند انساني عقيم مانده و از بين ميروند؛ حتي در حالت بدتر، آنها در مسيري نادرست به كارگرفته مي شوند! اما اين نيروي قدرتمند ..
ذهن ما تحت تاثير ذهن كسانى ست كه بيشترين رابطه را با آن ها داريم و پيام هاى مغزى ما به هم مخابره مى شوند. از كسانى اثر بگيريم كه ذهنى ثروتمند و زيبا بين دارند. تا سهم ما ازجهان زيبايى و ثروت باشد. شما مي توانيد فقر يا ثروت را انتخاب كنيد. ببينيد كد..
ثروتمندان چه كساني هستند؟! از ميان 100 نفر از ثروتمندترين افراد حال حاضر دنيا، 27 نفر ثروت خود را به ارث بردهاند، 36 نفر در خانواده فقيري به دنيا آمدهاند، 18 نفر هيچ مدرك دانشگاهياي نداشتند، 8 نفر از اين ميلياردرهاي كارآفرين در هر دو اين دسته..
ميليونرها هم مثل ساير انسانها “فرديت” خود را دارند. اما آيا ميتوان در بين آنها نكات مشتركي هم يافت؟ مثل عادات مشابهي كه الگوي زندگيشان باشد؟ اصولا اين ميليونرها كه به افراد خودساخته شهرهاند، چگونه انسانهايي هستند و چه ويژگيهايي دارند؟ ناپلئو..
چطور سوالات با ارزشي جهت افزايش فروش محصولات طراحي كنيم؟ براي طرح سوال هاي باارزش تر ابتدا بايد بدانيد مشتري شما براي چه چيزهايي ارزش قائل است يا چه چيزهايي براي او ارزشمند است و سپس سوال هايي را مطرح كنيد كه خواستههاي او را دربر بگيردو با ارزشهاي ..
برخورد با اعتراضات مشتري هنگام خريد | آيا لازم است به اعتراض خريد نداريم اصرار نفرماييد توجه كنيم؟ ممكن است من اهميتي ندهم، ولي درمجموع بستگي به اين دارد كه شما چه محصولي را عرضه ميكنيد و ميفروشيد. ديل اين اعتراض افراد روي سخن شركت ها و مراكز تجار..
در ابتداي دوره آموزشي متخصصين ثروتمند گفتم كه اكثر ثروتمندان و افراد موفق از خانواده هاي فقير بوده اند. مي دانيد به چه دليل؟ به اين دليل كه در آنها ميل و عطش زيادي براي ثروتمند شدن يا موفقيت وجود داشته است اما افرادي كه در خانواده هاي متوسط به دنيا ..
كارآفرينان برتر تافته هاي جدا بافته اي هستند كه از خيلي جهات منحصر به فرد يوده و از افراد ديگر متمايزند. نوع شخصيت، فرهنگ و ماهيت وجودي آنها با ديگران تفاوتهاي زبادي دارد. آنها قهرماناني مي باشند سرشار از عزم و اراده، پر تلاش و جاه طلب. كارآفرينا..
----------------------------
قانون جذب چيست؟ | بهترين روانشناس | فروش موفق | ترفند هاي بازاريابي عصبي | استفاده از تجسم خلاق | مشاور كسب و كار | مشاور كودك و نوجوان | درمان استرس و اضطراب | درمان وسواس |درمان افسردگي | افزايش فروش | افزايش فروش محصولات | قدرت باور نكردني تلقين | قانون جذب ثروت | بازاريابي عصبي چيست؟ | تغيير باورها | قانون درخواست | قانون مدارها | قانون فركانس | | مشاور فروش محصولات | جهش كوانتومي | جذب خواسته ها | شكرگزاري | كارآفريني