كسب و كار2020

۴۲۶ بازديد

 


چرا فروش ياد بگيريم؟

فروش يك واقعيت مسلم زندگي است. كودكان در همان سال هاي اول زندگي خود فروش را ياد ميگيرند. شما هم ياد گرفته ايد.

آيا آن موقع‌ها در اين كار موفق بوديد؟ آيا اكنون موفق هستيد؟ آيا علاقه داريد توانايي هايتان را در اين زمينه پروش دهيد؟ آيا دوست داريد وقتي فروش مي كنيد، درباره خودتان و نتيجه كار احساس بهتري داشته باشيد؟‌ اگر بخواهيد مي توانيد…

 


 

چرا فروش ياد بگيريم؟

لازم است بعضي سو تفاهم ها را درباره فروشنده از بين ببريم.

اول، فروشنده تقريبا به صورت لغت كثيفي جا افتاده است. اكثر افراد تصور مي كنند فروشندگان از تمام تكنيك هاي موجود، از جمله عدم صداقت، گول زدن ديگران و ديگر ابزارهاي نامتعرف براي سفارش گرفتن استفاده مي كنند.

اين كه فروشنده از نياز هاي مشتري خود خبر ندارند و قصد ندارند رضايت خاطر وي را فراهم آورند، بلكه تنها هدف آن ها گرفتن حق كميسيون خود است. در واقع اين تصويري خوبي از فروشنده اي با فشار خون بالا است – اما فروشنده حرفه اي كاملا متفاوت است.

حرفه اي ها در ابتدا، انتها، و هميشه به مشتري خود فكر مي كنند، آن ها مي دانند كه كميسيون‌شان هم بطور اتوماتيك پرداخت خواهد شد. پزشكان، مهندسان و حسابدار ها هم همين كار را مي كنند. نه؟ پزشك ابتدا به مداواي بيمار فكر مي كند، براي همين است كه جامعه به پزشكان احترام مي گذارند.

در بسيار از كشورها فروشندگان موفق از آبرو و احترام خوبي در جامعه برخوردارند. چنين فروشندگاني احتمالن مثل پزشك ها به داشنگاه نرفته اند. آن ها حرفه ي خود را از طريق توجه به ديگر فروشندگان موفق يا از رقباي خود فرا گرفته اند. در تحليل نهايي، مشتري رئيس است در مورد موفقيت يا عدم موفقيت فروشنده تصميم مي گيرد.

فروشنده حرفه اي مي داند بهترين مشتري ها غازهايي هستند كه مي توانند تخم طلايي بگذارند و خالصانه از اين غازها مراقبت مي كند و به آن ها احترام مي گذارد.

فروشندگي حرفه اي سه جز دارد، دانش كافي نسبت به محصول، مهارت در فروشندگي و منش فروشندگي، اما رده بندي و ميزان اهمين آنها تعجب آور است:

دانش كافي نسبت به محصول ۱۰درصد

مهارت در فروشندگي ۲۰ درصد

منش فروشندگي ۷۰ درصد

مثل اكثر چيزهاي ديگر در زندگي، منش است كه بيشترين تفاوت را ايجاد مي كند. آموزش هاي محمد جانبلاغي به شما كمك مي كند مهارت و منش فروشندگي خود را در سطح بالا نگه داريد.

اگر بطور مستمر و منظم به سايت مراجعه و مطالب و مباحث فروش را دنبال نماييد، بدون شك هم فروش حرفه اي، هم موفق و هم در جامعه از احترام برخوردار خواهيد بود.

 كسب و كار اينترنتي 


 افزايش فروش

 

ساختن باور 

 

تغيير كانون توجه

 

ارتعاش ثروت

 

ارتعاش جذب

 

بالا بردن ارتعاش

 

 آموزش تربيت جنسي

 

   تكنيك هاي جذب مشتري

 

روانشناسي جذب مشتري

 

 جذب مشتري

 

رهايي از احساس گناه

 

بازاريابي با اينستاگرام

 

آموزش بازاريابي در اينستاگرام

 

   بازاريابي اينترنتي

 

دليل كم بودن فروش سايت

 

دلايل خريد نكردن مشتري

 

فروش اينترنتي

 

تكنيك هاي فروش اينترنتي

 

افزايش فروش سايت

 

   روانشناسي جذب مشتري

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.